اصول طراحی فرم ثبت نام در سایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصول طراحی فرم ثبت نام در سایت
نوشته شده در دو شنبه 9 اسفند 1395
بازدید : 127
نویسنده : طراح

اهمیت فرم ثبت نام:

فرم ثبت نام نقش مهم و اساسی در بدست آوردن کامل موفقیت بازاریابی شما خواهد داشت. هر تجارت و بیزینسی مشتریان خود را دارد پس با رعایت اصول فرم ثبت نام  در سایت خود بازدهی سایتتان را افزایش دهید. متاسفانه در کشورمان در طراحی سایت توجه زیادی به اهمیت فرم ثبت نامی نمی شود. 

طول فرم ثبت نام:

طول فرم ثبت نام نباید بیش از  3 یا 4 سوال را شامل بشود.  این تعداد کم  سوالات باعث می شود که مشتریان غیر واقعی را در سایت شما افزایش دهد از  طرفی دیگر اگر تعداد سوالات را به 7 یا 8 برسانیم  برخی از مشتریان که فرصت کافی برای پر کردن فیلد ها را ندارند از دست می دهیم و برخی از مشتریان علاقه ای به گفتن اطلاعات شخصی خود در دنیای مجازی ندارند.

ایجاد اعتماد در کاربران:

فرم ثبت نام در سایت یک راه ارتباطی با مشتری است. برای جلب مشتری و افزایش مشتریانی که در سایت ثبت نام می کنند و فرم را تکمیل می کنند شما می توانید از عبارات مناسب برای تشویق کاربران برای ثبت نام در بخش های مختلف سایت استفاده نمایید.

  • معمولا رنگ دکمه ارجاع  فرم ثبت نام در سایت  سبز، آبی و نارنجی است. بطور کلی رنگ دکمه ارجاع در تضاد با رنگ های استفاده شده برای جلب توجه در سایت است.
  • متن دکمه ارجاع باید گویا باشد تا کاربر متوجه شود با پر کردن آن چه خدمتی به کاربر عرضه می شود.
  • عنوان فرم ثبت نام باید به گونه ای باشد که مشتری هدف شما را و آنچه به مشتریان عرضه می کنید در یابد.
  • در فرم ثبت نامی با ذکر اینکه <<از اطلاعات دریافت شده هیچگونه سوءاستفادهای  نخواهد شد>> به مشتری اطمینان خاطر بدهید.

محل قرارگیری فرم ثبت نام:

بهترین مکان برای قرار دادن فرم ثبت نام در سایت یک فرم کوتاه در قسمت بالا در کنار سایت است. لازم به ذکر است باید به زبان سایت توجه کنیم که اگر EN است فرم را در سمت راست و اگر FA است در سمت چپ قرار دهیم.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: